Door de toegenomen digitalisering van de maatschappij dreigt een steeds grotere kloof te ontstaan tussen de on- en offline wereld. Daarnaast bestaat er volgens Rolf Jensen – auteur van het boek De Droom Maatschappij – in de samenleving een toenemende behoefte om ‘persoonlijk’ benaderd te worden. Met deze twee trends hebben ook evenementorganisatoren dagelijks te maken.
Beacontechnologie is een nieuwe en interactieve manier om bezoekers persoonlijk te informeren via een app op hun smartphone. Het kan de kloof tussen de on- en offline wereld dichten en de persoonlijke beleving van een evenement vergroten.
Deze longread geeft antwoord op de vraag:
“Op welke wijze kan beacontechnologie worden ingezet om de fysieke beleving tijdens evenementen te versterken?”
De volgende onderwerpen komen onder andere aan bod:
Verder lezen? Vul in de rechterkolom je e-mailadres in en ontvang het volledige document in je inbox!
Beacon-expert worden? Download gratis deze longread en verdiep je in de mogelijkheden van beacons voor de evenementenindustrie.
"*" geeft vereiste velden aan