De blauwe loper van bol.com werd dit jaar uitgerold bij DeFabrique. Tijdens het drukbezochte evenement bomvol inspirerende sprekers, verrassingen en ontmoetingen, werden de leveranciers van de online mediawinkel in de watten gelegd.
Het startschot van het event werd gegeven door LED’s Have A Ball, die de gasten trakteerden op een ritmische percussie-show. De Afrikaanse trommels werden al snel ingewisseld voor wel hele bijzondere instrumenten: drie enorme LED ballonnen. Bij elke slag lichtten de ballonnen kleurrijk op. Een verrassend begin van de dag.
Zowel in het voorbereidingstraject als tijdens het leveranciersevent hebben wij heel prettig samengewerkt met DeFabrique. Ze zijn professioneel, bereiden alles tot in detail voor, doen wat ze zeggen, ontzorgen en verzorgen. Complimenten!
Leveranciers werden helemaal ondergedompeld in de wereld van de online webwinkel. Niet alleen de ruimtes ademden bol.com, ook aan een passend inhoudelijk programma was gedacht. Onder het mom van “Overlopen van inspiratie? Je kan het met bol.com” werden vijf verschillende break-out sessies georganiseerd. Inspireren doe je op maat, daarom konden leveranciers subsessies in verschillende productcategorieën volgen. Van speelgoed en entertainment, naar lifestyle tot alledaagse producten.
Fotografie door: Coen van Tartwijk | Coohn.nl