‘To lead in the new, you must innovate in the now’, zo luidde de slogan van de Accenture Innovation Awards 2017. Deze elfde editie was hét event waar alle innovatieve spelers samenkomen en daarmee dé plek waar bedrijven, influencers en innovators samenkomen.
Het licht- en geluid spektakel tijdens de openingsceremonie beloofde een dag vol verrassingen en die verwachting werd ruimschoots waargemaakt door Accenture én DeFabrique. De hele dag bruiste het van de energie in de domes, pitch arena’s, rondetafelsessies, ontbijtsessies, workshops en lezingen.
Omringd door de blauw-witte huisstijl en met een innovatieve KLIK-badge om de nek, nam iedereen even een kijkje in de toekomst. Van inspirerende Innovation Playground met pitch-arena’s en domes tot Junior Innovation Challenge met Prinses Laurentien en de inmiddels befaamde Award uitreiking op verschillende podia; deze elfde editie van de Accenture Innovation Awards zat vol verrassingen.
Om de ruim 2000 gasten op tijd te kunnen ontvangen op de Accenture Innovation Awards 2017, gingen AIA en DeFabrique een samenwerking aan met de NS. Zo werden er extra treinen ingezet, waren er speciale Innovation Coupés en reisde je gratis vanaf Innovation Stations. De ‘last mile’ van het station naar DeFabrique kon je met een OV-fiets, tuktuk, elektrische auto of -scooter, segway of bakfiets afleggen. Ook vergezelden medewerkers van de NS en de Accenture Innovation Awards 2017 gasten te voet naar het Mekka van de innovatie.
DeFabrique is dé locatie om een dag vol innovatie te organiseren! Het team staat voor alles open, is ontzettend flexibel en blijft ons verrassen met waanzinnige out-of-the-box ideeën. ‘Collaboration accelerates innovation’ en dat is dit keer zeker weer gebleken!
DeFabrique daagt zichzelf graag uit, zeker als we de crème de la crème van de Nederlandse innovatiescene in huis hebben. Ditmaal zorgden we ervoor dat de beursvloer geen einde kende; zelfs de kartbaan werd leeggehaald om dit te realiseren. Daarnaast plaatsten we zelfservice barren, waar gasten hun eigen drankjes op basis van siropen van Roze Bunker konden tappen. En last but not least daagden we bezoekers uit om even alle mobiele apparatuur uit te zetten in de Offline Bar, aangezien je pas echt innovatieve ideeën kunt bedenken als je niet met je hoofd in het werk zit.