Bezoekers willen tegenwoordig meer dan een programma met keynotes. Ze zoeken beleving, verrassing en iets wat echt bij hen past. Ondertussen blijft de evenementenwereld in beweging, net als je denkt dat je alles hebt gezien, verschijnt er weer iets nieuws. Hoe speel je daarop in? Hoe blijf je bij in een branche die continu verandert? In deze blog lees je 3 trends die je helpen om je evenement origineler en impactvoller te maken.
Een reusachtige opblaasolifant? Of een superster die het dak eraf blaast? Dat maakt zeker indruk. Maar soms is less more.
Steeds meer evenementen verrassen met microbelevingen in de vorm van korte, persoonlijke momenten die net dat beetje extra doen. Want zeg eens eerlijk, wie krijgt er niet meteen een glimlach op zijn gezicht als er een handgeschreven kaartje op je stoel ligt? Of hoe grappig is een verborgen optreden naast het toilet?
Zo’n moment zegt: we hebben aan jou gedacht. En dat voelen bezoekers. Sterker nog, ze delen het. Online, met elkaar en vaak nog lang na het evenement.
Maar hoe pas je dit toe?