Wie jarig is trakteert! Ter ere van het 50-jarig jubileum sloeg dienstverlener CED de handen ineen met D&B Eventmarketing om een onvergetelijk bedrijfsfeest te organiseren voor de Nederlandse collega’s en partners. Na ruim een jaar thuiswerken werd tijdens deze mijlpaal alles uit de kast gehaald om gasten een spetterende avond te geven. Met hoofdacts als Suzan & Freek, Emma Heesters en veelzijdig side entertainment kon het eigenlijk niet mis gaan.
Het motto van CED? Wat van waarde is, moet van waarde blijven. De klant verder helpen: daar zet elke afdeling zich dagelijks voor in. Deze kernwaardes werden vertaald naar een feestelijk thema: CED – Samen Waardevol, wat op verschillende plekken in DeFabrique terugkwam. Typhoon opende de avond met een op maat gemaakt spoken word over thema’s als leiderschap, samenwerken en groei. Daarna vloog een groep breakdancers het podium over. Terwijl ze de gaafste moves en salto’s deden, zetten zij de bouwstenen voor een grote kubus in elkaar. CED bouwt samen: vroeger, nu en in de toekomst. Maar nu eerst: het dak eraf!
Samen waren we waardevol! Na een jaar van thuiswerken kon iedereen eindelijk weer samenkomen en een mooi feestje vieren. Het dak ging eraf!
De gasten vielen van de ene in de andere verbazing tijdens een spectaculair hoofdprogramma in de Copraloods met Xander de Buisonjé, Trijntje Oosterhuis, Suzan & Freek, Emma Heesters en Tim Akkerman onder leiding van SESSION. Naast de MainStage kon je neerploffen in Bar 1971. Met een cocktail in de hand kon je je uitleven bij de arcade games, pooltafel, photobooth en karaokebar. Nog niet uitgefeest? In de Uit je Dak Zone werd ook een feestje gebouwd en vond je een boulder box en airhockey. Het was een jubileumfeest voor in de boeken!