Agencies, merken en professionals waren ready to rumble tijdens de vierde editie van de Dutch Search Awards. In aanloop naar de awardshow konden zij hun beste oplossingen en innovaties op het gebied van zoekmachinemarketing insturen in de hoop een felbegeerde award te winnen. Eindelijk was het tijd voor het verlossende woord: wie gaat er met een bekroning op zijn of haar werk naar huis?
De overwinning kwam wel heel dichtbij toen gasten in hun galakleding op weg waren naar de Copraloods. In Silo 36 stonden de awards op een sokkel te glinsteren. Dit jaar werden er 240 cases ingezonden. Een hele kluif voor de professionele jury om alle oplossingen en innovaties door te spitten. Uiteindelijk reikte host Shelly Sterk 21 awards uit. Nieuw dit jaar waren de awards in de categorieën: beste gebruik van innovatie, beste gebruik van data en beste gebruik van personalisatie.
Wat was Dutch Search Awards 2019 een succes! De samenwerking met DeFabrique verliep heel gestroomlijnd. Tiny Dijkstra, onze event producer, dacht erg goed mee met alles en dat is iets wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Samen hebben we er een prachtige en professionele uitreiking van gemaakt. Kortom: een geslaagde editie en ik zeg, op naar DSA2020
Oplossingen en innovaties op het gebied van zoekmachinemarketing verdienen een spotlight! Vanuit deze overtuiging werden de Dutch Search Awards vier jaar geleden in het leven geroepen. En die zichtbaarheid kan altijd meer. Dit jaar ontwierp het team eigen Instagram-gifjes en was er alle ruimte om in de Microsoft Party Booth een slow-motion filmpje te maken. We zijn benieuwd hoeveel extra case-aanmeldingen dat volgend jaar oplevert!