De laptoptak van Toshiba heet sinds kort Dynabook. Om resellers op de hoogte te brengen van deze verandering organiseerde het merk in samenwerking met KAAT&CO The Dynabook Difference. Het evenement had als doel om gasten te informeren over hoe de merktransitie tot stand is gekomen en wat voor verschil zij in de toekomst kunnen verwachten als het op laptops aankomt.
Dynabook bouwt verder op de innovaties van Toshiba, die schreven door de jaren heen al een hoop geschiedenis. Bij binnenkomst in de Smederij werden gasten meegenomen op tijdreis. Waarom zijn ze hier vandaag eigenlijk? Met een koptelefoon op liepen partners door het gepersonaliseerde museum. Van de allereerste laptop tot aan de gloednieuwe Dynabook: het hele erfgoed kwam voorbij. Bij elke laptop kon je naar een audiofragment luisteren. Zo gingen gasten helemaal up-to-date de zaal in.
De ondersteuning van DeFabrique voor en tijdens de brandlaunch van Dynabook droeg bij aan een geweldig resultaat! De Smederij bestaat uit een aantal kleinere ruimtes met veel mogelijkheden voor impactvolle meetings, waardoor je een divers programma kan maken.
Een kijkje in het verleden, heden en… de toekomst! Dit deel kon natuurlijk niet ontbreken. Na presentaties van Dynabook en scheidsrechter Bjorn Kuipers verspreidde zich achter de gasten langzaam een rookwolk. De deuren gingen op: welkom in de toekomst! In The Future Lab kon je de laatste producten en prototypen die nog niet uit waren ervaren, zien en ruiken.