Direct telefonisch contact+31 (0)30 240 40 30

BEURS

Foodimpuls

  • 49 stands
  • 98 hapklare bites
  • 1 culinaire wereldreis
  • 100 recepten
  • 6 actuele onderwerpen

Streetfood Festival

Foodtrucks, New York-vibes, een Streetfood market en picknicken in het park: allemaal op één locatie. Tijdens het Streetfood Festival nam Foodimpuls beursbezoekers mee op een culinaire wereldreis. Tijdens deze reis ontmoetten versdetaillisten de leveranciers van Foodimpuls. Zij stonden klaar om hun ambachtelijke producten te laten proeven.

OVER FOODIMPULS

Foodimpuls is een samenwerkingsverband tussen twee groothandels in vers: Booijman Foodimpuls uit Zaltbommel en Haarsma Foodimpuls uit Heerenveen. Zij bundelen hun krachten op het gebied van inkoop, verkoop, marketing en kennisdeling.

Ready to (m)eat?

Foodimpuls merkt een trend op in de branche: afnemers kopen steeds liever al bereide producten. Bijzondere buitenlandse vleeswaren werden verwerkt in smulplaten; wraps, salades & andere ready-to-eat producten In samenspraak met Foodimpuls presenteerde elke standhouder twee producten die op deze vraag inspelen. Hapklare, ambachtelijke producten. Bezoekers kregen vooraf een lege receptenmap toegestuurd die zij al struinend langs de stands konden vullen met aansprekende recepten. Ook waren er meat en greets om meer te leren over de laatste foodtrends.

Ons Streetfood Festival was een fantastisch succes, mede door de perfecte samenwerking met de medewerkers van DeFabrique. Aan werkelijk alles was gedacht en geen vraag was teveel. Door de inrichting in vier werelden kreeg elke hal een bijzondere sfeer, wat erg werd gewaardeerd door onze bezoekers. Uit het klanttevredenheidsonderzoek wat we aan de hand van de beurs hebben gedaan kregen we een 9.1 als beoordeling van onze klant. Onder meer met dank aan de medewerkers van DeFabrique!
Rolf Dragt (Foodimpuls Haarsma)
Rolf Dragt (Foodimpuls Haarsma)

Meer informatie over dit evenement of zelf een evenement organiseren?

Neem contact met ons op

Totaalbeleving

Foodimpuls had een duidelijk doel: gasten moeten na een bezoek wel honderd ideeën hebben om hun winkel nog beter te maken. En die ideeën moeten zoveel verder gaan dan enkel nieuwe producten. Er werd daarom niet alleen tijd gestoken in smaakvolle gerechten, maar ook in aankleding. Verschillende werelden kwamen dankzij de aankleding van JAN Verhuur vandaag samen: New York met haar skyline, rotondes en industriële uitstraling, maar ook liepen gasten door een Oosters deel en konden ze bijkomen bij de fontein in het park. Zin in meer verdieping? Dan waren daar de speeddates: zes interessante sprekers spraken over zes onderwerpen die nu spelen in de branche. Wat is bijvoorbeeld nou echt een duurzame verpakking? Aan het eind van de dag gingen gasten met een map en hoofd vol inspiratie naar huis. 

Fotografie door: Nelianne Kroon & Aimée Mooiman

Foodimpuls
Foodimpuls
Foodimpuls
Foodimpuls
Foodimpuls
Foodimpuls
Monique Koot
Tiny Dijkstra
Martin Bogaerds