Persoonlijke digitale communicatie moet op de kaart gezet worden, daarom verzamelden meer dan 500 digital-marketing-professionals uit verschillende branches zich voor het vierde jaar op rij bij DeFabrique. Het thema was al voelbaar bij de binnenkomst, want gasten kwamen oog in oog te staan met wel hele speciale portretten.
De 14de editie van GX Connect stond helemaal in het teken van ‘make digital personal’ en dit was voelbaar in elke loods. Bezoekers konden vooraf een foto van zichzelf insturen en zo werden 96 gasten verrast toen ze oog in oog kwamen te staan met een levensgrote foto van zichzelf. Zes pilaren met portretten vulden de ruimtes: netwerken onder toeziend oog van medebezoekers dus.
GX Connect bestaat nu bijna 15 jaar. Na elke editie gingen we steeds op zoek naar een nieuwe locatie om onszelf te overtreffen. Maar nu zitten we al 4 jaar op rij bij DeFabrique! Niet alleen de locatie zelf is echt top, maar ook de mensen die er werken. Mede dankzij DeFabrique hebben we ons event echt op de kaart kunnen zetten.
Onder het mom van ‘personaliseer en innoveer’ deelden 17 gastsprekers uit alle windstreken hun ervaringen rondom dit thema. De presentaties werden gesplitst in drie soorten; kennis-, inspiratie en praktijksessies Zo konden gasten hun eigen programma uitstippelen om aan het eind van de dag met een dosis nieuwe ideeën naar huis te gaan.