De Kalvermelkfabriek kleurde helemaal magenta, zwart en wit tijdens de eerste Katapultdag. Het event stond in het teken van de vraag: hoe kan het beroepsonderwijs beter worden afgestemd op de behoefte van werkgevend Nederland? 250 deelnemers vanuit het bedrijfsleven en onderwijs kwamen samen om hun krachten te bundelen voor de toekomst. Het codewoord van de dag? Samenwerken! Een uitgebreid festivalprogramma en Roos & Roos, altijd raak zorgden voor een dag vol dynamisch netwerken en een berg aan ambities.
Wanneer je een vijver aan jong talent in huis hebt, kun je niet anders dan inspireren. Onder het mom ‘beweeg, beleef en ontdek mee’ werd er een festivalprogramma samengesteld. Aanspannen en richten maar: aan de hand van een blokkenschema konden gasten kriskras DeFabrique door en aansluiten bij sessies. Er was voor ieder wat wils: van korte prikkelende pitches tot uitgebreide vraag-maar-raak-rondes waar experts het hemd van het lijf werd gevraagd. Onderwijs en organisaties – van techniek tot zorgsector – wisselenden ervaringen en kennis uit en hielpen elkaar zo verder.
DeFabrique en Katapult waren een geweldige combinatie voor de eerste Katapultdag! Kim en Niels zijn proactief, flexibel en denken graag met je mee (ook buiten de kaders), waardoor het mogelijk is om een geheel eigen event neer te zetten! Alles was perfect geregeld, waardoor wij op de dag zelf ons volledig konden richten op de inhoud en de gasten!
Buiten het programma om werden bezoekers ook volop geprikkeld. Roos & Roos, altijd raak bezorgden iedereen van begin tot eind de nodige ‘feel good-momenten’. Een schot in de roos, want zij hielpen ook met netwerken. Win-win dus! Ook kon je een kijkje nemen in Studio Katapult: het kloppend social media hart van het event. Samenwerken helpt je verder, daarom legden zes boegbeelden en ambassadeurs van verschillende sectoren hun persoonlijke ambitie vast. Met één druk op de knop – en heel veel confetti – werd op het einde van de dag het startschot gegeven voor het Katapult van morgen.