Aan het eind van het jaar glimlacht heel Nederland om de sfeervolle reclame van Coca-Cola met de welbekende Christmas Truck. Tegelijkertijd trapt Coca-Cola European Partners het nieuwe jaar af met een jaarlijkse kick-off meeting voor het personeel. En daar mag de beroemde vrachtwagen natuurlijk niet ontbreken…
Ruim 700 gasten een warm welkom geven en hen enthousiast maken om het komende jaar vol enthousiasme de nieuwe marketingboodschap uit te dragen: dat was het doel van Coca-Cola European Partners. Met een unieke arena vol entertainment, een groot aantal uitgiftepunten met originele gerechtjes, kerstbomen in kroonluchters en de beroemde Coca-Cola Christmas Truck naast de entree is de missie meer dan geslaagd. De nieuwe payoff ‘Share happiness’ heeft tijdens het kick-off event een diepere laag gekregen.
Tijdens ons eerste bezoek aan DeFabrique was een leuk Coca-Cola-hoekje ingericht. Heel leuk om te zien hoeveel moeite er voor ons was gedaan! Alle aanvragen tijdens de voorbereidingen werden direct verwerkt of in gang gezet en de terugkoppeling was heel duidelijk en snel. Op de dag zelf werden al onze last minute verzoeken direct ingewilligd. Van de sales- tot eventmanager, iedereen heeft heel goed meegedacht. Wat een toppers!
Alle medewerkers van Coca-Cola werden gedurende de dag voorzien van originele hapjes en… Coca-Cola natuurlijk. Om ruim 700 gasten gelijktijdig te voorzien van een maaltijd plaatste rekwisietenpartner Jan Verhuur vrolijke keukentjes. Zo werd er verse pasta geserveerd bij PPPasta, kon je een gehaktballetje scoren bij Meatlove of een kippetje bij Hennetje de voorste.