Het internationale Dell EMC Forum doet in dezelfde vorm in meerdere landen aan. In het reisschema van de roadshow mocht Nederland natuurlijk niet ontbreken. DeFabrique werd voor de Nederlandse partners en klanten omgetoverd tot een waar innovatieparadijs en in samenwerking met Ten&One was het event tot in de puntjes uitgewerkt. In verschillende ‘Transformation Area’s’ konden bezoekers de nieuwste IT innovaties ontdekken. De dag was niet alleen een feestje voor de ogen en oren, maar ook de smaakpapillen werden flink geprikkeld.
Het event kende een smakelijke start: 150 VIP’s werden in de watten gelegd tijdens een driegangenlunch. Klanten gingen met elkaar aan tafel in Kalvermelk 1 en de partners schoven in de Jutekelder aan. Voordat de klanten hun eerste gerecht geserveerd kregen, kwam Prins Constantijn als ambassadeur van Startup Delta spreken. Dit zorgde voor interessante gespreksstof tijdens het netwerken. De partnerlunch was extra feestelijk doordat Dell EMC verschillende awards uitreikte. Zo waren er onder andere prijzen voor beste service partner en beste merkambassadeur.
Onder het mom ‘connect, share and realize your innovation’ was DeFabrique voor ons de perfecte locatie om het Dell EMC Forum plaats te laten vinden.
Aan het eind van de dag werden de 900 bezoekers getrakteerd op een visueel en muzikaal feestje. De toon van de plenaire sessie werd gezet door twee LED danseressen. Met hun pakken en waaiers zorgden zij voor een lichtshow met een zee aan kleuren, ondersteund door vier percussionisten. Wie na de presentaties dacht dat het spektakel afgelopen was, had het mis, want de vier muzikale mannen begeleidden de bezoekers ritmisch naar de borrel.
Fotografie door: Yvonne Witte | Yvonne Witte Fotografie