Alweer 40 jaar bestaat logistiek bedrijf DHL, dat bekend is van de roodgele pakketjes. Het jubileum werd met bijna 1000 medewerkers groots gevierd in verschillende ruimtes in DeFabrique. Hans Kazan, George Baker en De Corona’s brachten de gasten in de feestsfeer en de honger werd gestild bij een tiental foodtrucks. Dit was een jubileumfeest waar maanden later nog over werd gepraat.
Hoe vang je 40 jaar geschiedenis in een evenement? Deze uitdaging resulteerde dankzij het eventteam van DeFabrique in een zinderende avond van Seventies tot Zero’s. En waarom een ‘gewone’ ober als je borrelhapjes ook vanuit DHL dozen in een rijdende bakfiets kunt serveren?
De jaren ‘70 werden muzikaal ingeleid door George Baker en een muziekbingo. Hans Kazan nam in de jaren ‘80 het (goochel)stokje over tot de medewerkers van DHL hem in de jaren ‘90 al hakkend van het podium verdreven. Toen was het tijd om af te tellen tot de start van het nieuwe millennium. Grote groene en rode borbies (led-balonnen) vielen uit de lucht en nodigden de gasten uit om naar de Kalvermelkfabriek te verplaatsen voor een knalfeest in clubsfeer. DHL-medewerker Dana draaide als DJ DNA plaatjes en de Corona’s zweepten de gasten nog verder op. Chillen kon in de mancave. Ja, de gasten die rond middernacht de feestlocatie verlieten, waren nog lang niet uitgepraat.
Door een perfecte, professionele en prettige samenwerking met DeFabrique hebben wij enorm kunnen genieten van ons 40-jarig jubileumfeest. De unieke mix van onze eigen event-ervaring, de creatieve inbreng van DeFabrique en het enthousiasme van het hele team, maakten het een topfeest waar iedereen nog steeds over praat.
Nadat de hongerige magen waren gestild bij een van de 11 foodtrucks met sushi, balletjes gehakt, en gebraden kip was het tijd voor de grote medewerkers-modeshow! De DHL-medewerkers die niet verkleed waren, konden zich vermommen met de maskers en verentooien bij een speciale verkleedkraam.
Fotografie is verzorgd door Bedrijfsfotografie.