De jaarlijkse uitreiking van dé eventmarketingawards vond dit jaar plaats bij DeFabrique: De Gouden Giraffe 2016. In nauwe samenwerking met organisator EventBranche en de diverse partners en sponsoren, ontwikkelden we een concept dat de marketeers zou bijblijven. We dagen gasten graag uit en deden dat ditmaal met een volledig vegetarisch diner.
De Gouden Giraffe is een prijs voor organisaties die impact maken. DeFabrique maakte ook een statement door tijdens de awarduitreiking een volledig vegetarisch diner te serveren. Lokale leverancier Taste Supply verzorgde culinaire hoogstandjes als steak tartaar van tomaat en snijboon carbonara. Verrassende ingrediënten als algen, kefir en rozenwater prikkelden de zintuigen van de gasten optimaal.
We hebben samen alle ‘regels’ van een awardshow overboord gegooid en onze gasten echt verrast. Juist als je van de gebaande paden af wilt, moet de samenwerking tussen alle partijen perfect zijn. DeFabrique was de spil in dat proces en gaf het creatieve concept het perfecte podium.
Na de drukbezochte pitchmiddag, waarop alle genomineerden in hoog tempo hun verhaal deden voor de jury, was het tijd voor de prijsuitreiking. Te midden van vijf gouden caravans werden door Dennis Weening de awards toegekend aan de organisaties met het beste Interne event, Congres, Brand Event, Relatie Event en Beurs van 2016. Elke caravan had een spectaculaire verrassing in petto; van spetterend vuurwerk tot een springende fanfare. Ook Delinus (het kleinste taxibusje ter wereld) en de Feestcaravan (de kleinste bruine kroeg ter wereld) bouwden mee aan een geslaagd feestje. Op naar volgend jaar, opnieuw in DeFabrique!