Met als thema JUST GO lanceerde Louwman & Parqui B.V. in 3 dagen, 3 varianten van de nieuwe Toyota AYGO. De Copraloods veranderde 3 dagen in een paradijs voor nieuwsgierige autoliefhebbers. De Nederlandse importeur ontving op zondag klanten en geïnteresseerden die als eersten in Nederland de nieuwe AYGO te zien kregen. De twee daarop volgende dagen werden Toyota-dealerdirecties en verkopers geïnformeerd van alle ins- en outs over de nieuwe Toyota AYGO. Van autolak tot catering: het event kreeg tot in detail een laagje van Louwman & Parqui B.V. over zich heen.
Hoe zien de nieuwe modellen er dan uit? Tja, dat bleef nog even geheim. Louwman & Parqui B.V. bouwde de spanning flink op. Bij binnenkomst staarden drie torenhoge kubussen de bezoekers aan. In elke ruimte stond een variant van de Toyota AYGO klaar voor onthulling. De Copraloods was geheel in stijl ingericht passend bij dit nieuwe, hippe en trendy model van Toyota.
We waren voor dit Toyota AYGO Event specifiek op zoek naar een industriële locatie en vonden DeFabrique met de Copraloods een perfecte match. We hebben hier gezamenlijk met de hele crew van DeFabrique en Bax Projects een event kunnen neerzetten die succesvol is geweest en waar we met z’n allen trots op kunnen zijn!
Van starters, tot gezinnen én de actieve 50-Plusser: elke Toyota AYGO matcht met een specifieke levensfase en zijn behoeften. Iedere kubus stond voor één van de drie doelgroepen, oftewel werelden, en had een unieke kleur. Rood, oranje en blauw stonden centraal. Bij elke box stapten bezoekers een andere wereld in en ontdekten zij waarom de auto bij specifiek die doelgroep past. Je kon niet om het vrolijke kleurenpalet heen, want van barren tot kussens: alles was op deze kleuren afgestemd. Elk detail paste in deze stijl. Zelfs de geserveerde wraps waren in kleur! Zo werden bezoekers voor een paar uur de wereld van Toyota AYGO ingezogen. We zijn benieuwd welke gasten we binnenkort in dit nieuwe model voorbij zien rijden!