DeFabrique vormde dit jaar het decor voor een drukbezochte Marktlink Relatiedag, die dit jaar extra bijzonder was vanwege het twintigjarige jubileum van Marktlink. Ruim driehonderd relaties genoten van heerlijke hapjes, zelfgemaakte cocktails, entertainment op grote hoogte, de inspirerende presentatie van nagenoeg blinde Joost Rigter en natuurlijk van dagvoorzitter Humberto Tan die met vier tafelgasten de actualiteit omtrent bedrijfsovernames besprak.
Tot zijn 26e kon Joost Rigter zien. Een zeldzame oogaandoening maakte hem binnen tien jaar nagenoeg blind. Dat maakt het leven absoluut niet minder mooi, aldus Joost in zijn inspirerende lezing over verandering. Dat onderwerp paste natuurlijk mooi in het programma van Marktlink, die zich al twintig jaar bezighoudt met een van de grootste veranderprocessen in het bedrijfsleven. Gasten ervoeren zelf even hoe het is om blind te zijn door een oogmasker dat hen tijdelijk het zicht ontnam. “Echt een aanrader,” aldus accountmanager Carmen Meems.
DeFabrique is een fantastische locatie met verschillende gezichten. Er werd creatief, ondernemend en professioneel meegedacht en meegewerkt om van ons 20-jarig jubileum het mooiste event tot nu te maken.
Naast de late night show-achtige presentatie van Humberto Tan was het tijd voor spectaculair entertainment in de meest indrukwekkende ruimte van DeFabrique: De Copraloods. Danseressen bewogen sierlijk, hangend aan schommels uit de nok van de voormalige kokosnotenopslag. Een violiste voorzag de gasten van muziek en slager Bas stal de show met zijn meterslange BBQ-smoker, die voor de gelegenheid op een podium was gezet. Er werd geproost op 20 jaar Marktlink met zelfgemaakte Gin Tonics. Een dag om niet te vergeten!