Twee keer per jaar toont Samsung haar nieuwe assortiment aan inkopers van elektronicawinkels. Zo’n dertig salesmanagers presenteren hun klanten met de nieuwste modellen koelkasten, televisies, wasmachines, telefoons etc. Retail Agency Quince organiseerde het succesvolle salesevent en daagde ons uit te excelleren op serviceniveau.
De genodigde klanten van Samsung werden door onze medewerkers flink in de watten gelegd. Omdat de liefde volgens het spreekwoord door de maag gaat, besteedden we extra aandacht aan het speciaal ingerichte food-plein. Bij de door onze partner JAN Verhuur ingerichte Butcher Bar kon men zich tegoed doen aan bioligische Pulled Pork en sappige burgers. In de Italiaanse Trattoria lagen Foccacia’s, belegde broodjes en versgebakken pizza’s om van te smullen.
Waar veel locaties nee verkopen als je een ‘out of the box’ idee hebt, denkt DeFabrique juist met je mee in oplossingen. Zo is er een alternatief cateringconcept ontstaan dat onze gasten heeft verrast. Carmen en Berber waren een hecht team en ik heb de samenwerking dan ook als heel prettig ervaren.