Direct telefonisch contact+31 (0)30 240 40 30

Awardshow

Dutch Search Awards

  • 52 agencies
  • 21 awards
  • 240 cases
  • 400 glazen champagne
  • 4e editie
  • 2312 stemmen

Erkenning & waardering

Agencies, merken en professionals waren ready to rumble tijdens de vierde editie van de Dutch Search Awards. In aanloop naar de awardshow konden zij hun beste oplossingen en innovaties op het gebied van zoekmachinemarketing insturen in de hoop een felbegeerde award te winnen. Eindelijk was het tijd voor het verlossende woord: wie gaat er met een bekroning op zijn of haar werk naar huis?

OVER DUTCH SEARCH AWARDS

De Dutch Search Awards zijn in 2016 in het leven geroepen om erkenning en excellentie in het Nederlandse search-landschap in de spotlight te zetten. De prijzen worden uitgereikt aan merken, professionals en bedrijven met de beste cases op het gebied van zoekmachinemarketing.

240 cases, 21 winnaars

De overwinning kwam wel heel dichtbij toen gasten in hun galakleding op weg waren naar de Copraloods. In Silo 36 stonden de awards op een sokkel te glinsteren. Dit jaar werden er 240 cases ingezonden. Een hele kluif voor de professionele jury om alle oplossingen en innovaties door te spitten. Uiteindelijk reikte host Shelly Sterk 21 awards uit. Nieuw dit jaar waren de awards in de categorie├źn: beste gebruik van innovatie, beste gebruik van data en beste gebruik van personalisatie.

Wat was Dutch Search Awards 2019 een succes! De samenwerking met DeFabrique verliep heel gestroomlijnd. Tiny Dijkstra, onze event producer, dacht erg goed mee met alles en dat is iets wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Samen hebben we er een prachtige en professionele uitreiking van gemaakt. Kortom: een geslaagde editie en ik zeg, op naar DSA2020
Annemijn van Vark (Jr. Marketing & Eventmanager bij Elevate Digital)
Annemijn van Vark (Jr. Marketing & Eventmanager bij Elevate Digital)

Meer informatie over dit evenement of zelf een evenement organiseren?

Neem contact met ons op

Steeds zichtbaarder

Oplossingen en innovaties op het gebied van zoekmachinemarketing verdienen een spotlight! Vanuit deze overtuiging werden de Dutch Search Awards vier jaar geleden in het leven geroepen. En die zichtbaarheid kan altijd meer. Dit jaar ontwierp het team eigen Instagram-gifjes en was er alle ruimte om in de Microsoft Party Booth een slow-motion filmpje te maken. We zijn benieuwd hoeveel extra case-aanmeldingen dat volgend jaar oplevert!

Dutch Search Awards
Dutch Search Awards
Dutch Search Awards
Dutch Search Awards
Dutch Search Awards
Dutch Search Awards
Monique Koot
Tiny Dijkstra
Robin Arlar