Onze website maakt gebruik van cookies.
Als eventorganisator krijg je niet elke dag de kans om een goodiebag ter waarde van 100.000 weg te geven, zoals bij de oscars. Wat je wel kan doen, is een goodiebag meegeven waar iedereen echt wat aan heeft! Met de volgende tips weet jij de mensen nog te verrassen als ze thuis zijn:
We beginnen met iets heel simpels, maar ó zo fijn als je het krijgt: de pen! Als we naar jouw pennen collectie kijken, zullen deze hoogstwaarschijnlijk van een verzameling bedrijven zijn. Je kunt ervoor zorgen dat iedereen met niets liever schrijft dan jullie pen (met logo natuurlijk). Mooie offline marketing! Zorg natuurlijk wel dat de pen goed werkt, anders eindigt deze zo in de prullenbak.
Vaak wordt een goodiebag je in de hand gedrukt en veel plezier ermee. Vervolgens leg je deze ergens neer waar de zon niet schijnt, tot je ‘m tijdens de grote schoonmaak thuis weer tegenkomt. Zet op je goodiebag duidelijk wat er in zit, dan willen mensen er ook eerder in kijken!
Als je een grote groep mannen hebt, gooi je natuurlijk geen make-up samples in de bag. Bedenk wat het thema van het evenement wordt en wat voor soort mensen er komen. Een groep sportfanaten die net van een presentatie afkomt over Healthy Lifestyle, zal blijer worden van sample voor een eiwitshake, dan een zak snoep en een flesje frisdrank.
Bij een goodiebag denk je er snel aan om deze aan het einde van je evenement te geven. Waarom niet aan het begin of tussendoor? Als er een lange hackathon aankomt kun je van tevoren powerfood en drinken geven. Heb je een feest gegeven waar veel gedronken is? Misschien is een flesje water en een paracetamol niet zo’n gek idee ;).
Wie loopt er tegenwoordig niet met een smartphone rond? Of het nou een iPhone, Samsung of HTC is, iedereen maakt er meer dan genoeg gebruik van. Hoe fijn is het om een powerbank mee te krijgen, als je met nog maar 5% batterij helemaal naar huis moet!
Iedereen moet het dagelijks doen, heeft het nodig en doet het soms per ongeluk teveel: eten. Verwen de mensen met een lekkernij in hun bag. Het is natuurlijk handig om rekening te houden met de dieetwensen van de groep. Daarnaast zijn hier de ideale woordgrappen bij te maken. ‘You made us go nuts’ of ‘Your attendance really ‘mint’ a lot to us’.
Lees hier verder!
Kick-offs zijn het perfecte moment om teams een boost te geven en alle neuzen dezelfde…
Wat eten we vanavond? Die vraag horen we regelmatig. Maar: “Wat eten we volgend jaar?”,…
Een tweede leven. Of misschien wel een derde, vierde of vijfde. In DeFabrique vind je…
Tijdens een locatiebezoek op maat tonen we de mogelijkheden van ons historische pand. Wil je liever zelf de karakteristieke ruimtes ontdekken? Bekijk dan het locatie-overzicht!