Top 6 best gelezen artikelen van 2019

Een nieuw eventtype genaamd Unconference, van wijnfles naar drinkglas, LED-banners en nog veel meer! Deze artikelen werden het afgelopen jaar het best gelezen. Heb jij ze al gelezen?

1. Nieuw eventtype: Unconference


Heb je tijdens een congres ooit het gevoel gehad dat de gesprekken bij het koffiezetapparaat meer opleveren dan de langdradige plenaire sessies? Dat is niet zonder reden! In de pauze ben jij de baas over het gespreksonderwerp. Jij bepaalt met wie je praat en hoeveel tijd je met diegene besteedt. Die behoefte aan betrokkenheid..

Lees verder

2. Rebottled's droom?


Op een steenworp afstand van DeFabrique werkt Rebottled aan een revolutie met een glashelder doel. Want waarom kunnen we bierflesjes tot veertig keer hergebruiken en worden wijnflessen na één keer weggegooid? Mede-eigenaar Juan vertelt hoe..

Lees verder

3. DeFabrique installeert LED-banners


“Vanaf begin 2019 focussen we ons als evenementenlocatie op het elimineren van single-use plastics. De LED-banners zijn een passende, duurzame investering die in één klap 25 procent van ons jaarlijkse plasticverbruik terugdringen.”

Lees verder

4. 5x Gespot op Showkees: verrassend entertainment


Zoveel mogelijk entertainment op zo min mogelijk vierkante meter: een beleving was het zeker tijdens de eerste editie van Showkees. Wij bezochten dit nieuwe evenement voor..

Lees verder

5. 7x Netwerken stimuleren als event organisator


Netwerken versterkt de kracht van live. Eventbezoekers zien het in contact komen met andere gasten als absolute meerwaarde van een evenement en als event organisator kun je met de onderstaande tips het netwerken stimuleren..

Lees verder

6. JOMO: Impact door event intimiteit


Altijd overal bij willen zijn, niks willen missen en 24/7 online: dat is kenmerkend aan de digitale generatie. Dit noem je FOMO, The Fear Of Missing Out, en gaat over prikkels die confronterend en afleidend zijn. In 2019 zien we een tegenbeweging – JOMO – ontstaan die..

Lees verder

 

Delen: