Nieuws 14/04

Vooruitblik: Multichannel 2017

Op woensdag 19 en donderdag 20 april staat DeFabrique in teken van Multichannel 2017, hét (gratis) kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied. 

Deze editie, georganiseerd door BBP Media, staat met de titel “shaping the future of the customer journey” in teken van gepersonaliseerde, consistente customer journeys. Een greep uit het aanbod van ruim honderd kennissessies

De Bijenkorf (Ankie Straathof)
WhatsApp draagt bij aan de hoge NPS van de Bijenkorf, aldus Manager Customer Care & Sales Ankie Straathof. De berichtendienst voorziet klanten snel en efficiënt van antwoorden. Authenticiteit is echter key, leert Straathofs ervaring, waarover ze komt vertellen.

Create2Fit (Tom Coronel)
Bestaande klanten leveren meer op dan nieuwe klanten, weet Tom Coronel, die samen met Marc Koster weer aan het roer staat bij Create2Fit. Hij legt uit hoe het webwinkelbedrijf met behulp van meerdere kanalen de customer life value maximaliseert. En dat in productgroepen met een lage koopfrequentie als televisies en wasmachines.

Drukwerkdeal.nl (Koen Roumen)
Manager Development Koen Roumen vertelt waarom en hoe Drukwerkdeal is gaan werken in ‘cirkels’, waardoor het e-commerce bedrijf op alle KPI’s in het klantcontact beter is gaan scoren.

Fleurop (Michel van Slingerland)
Het bijna honderdjarige Fleurop is een icoon op de bloemenmarkt. Bij de organisatie is de besteller altijd iemand anders dan de ontvanger. Michel van Slingerland, Marketing- en Sales Manager, vertelt hoe Fleurop een wow-effect bij ontvangers wil bewerkstelligen.

Google (Dylan Schuyt)
Dylan Schuyt is Global Product Lead bij Google, in die rol verantwoordelijk voor het uitrollen en testen van nieuwe technologie voor advertentieproducten, zoals recentelijk cross exchange remarketing in AdWords. Hoe bereik je de juiste doelgroep op het juiste moment, geautomatiseerd op schaal?

Greetz (Linda de Lange)
De zakelijke markt is één van de belangrijkste groeipijlers voor Greetz. Linda de Lange heeft ruime ervaring in het opzetten en ontwikkelen van zakelijke proposities bij b2c e-commerce bedrijven. Ze trekt nu de b2b-kar bij het bedrijf in kaarten, bloemen en andere verrassingen. Op de conferentie deelt De Lange haar belangrijkste lessen.

Mostwanted.nl (Danique Bossers)
Naast Mostwanted.nl houdt Danique Bossers ook een fysieke Most Wanted Boutique draaiende. ‘Het walhalla voor fashion’, is de belofte. Bossers vertelt hoe ze succesvol gebruik maakt van influencer marketing, en dus van bloggers en vloggers. Waar te beginnen?

Bron: Twinkle Magazine

Delen: